Cum se livrează?

WINE POINT livrează în toată țara, direct din depozitul propriu. Durata de livrare variază în funcție de modalitatea de plată aleasă. În cazul plăților efectuate prin transfer bancar, livrarea se face numai după ce banca a confirmat plata integrală.

Toate comenzile se confirmă prin e-mail.

Taxa de livrare

Transportul este GRATUIT pentru toate comenzile a căror valoare depășește 100 Ron.

Pentru comenzi mai mici de 100 RON, percepem o taxă de 15 RON.

Cei grăbiți pot ridica produsele direct de la depozitele noastre din Cluj-Napoca: Calea Baciului nr. 1-3 și București: str. Ion Minulescu nr. 67-93, Unitatea 1, Corp A, Spațiul A-P 14, Sector 3. Pentru detalii, vă rugăm să ne contactați - Cluj-Napoca: 0264-449795 sau office@ winepoint.ro și București: 0720 056116.

Livrare prin curier rapid – NEMO: Comenzile înregistrate de luni până vineri, până la ora 15:00, vor fi predate curierului în aceeași zi. Comenzile efectuate după ora 15:00 vor fi predate curierului în următoarea zi lucrătoare. Serviciul este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Pe timpul transportului, toate produsele sunt asigurate de companie. Durata de livrare poate varia în funcție de disponibilitatea produselor și de locația destinatarului. WINE POINT nu compensează întârzierile. Nicio comandă nu poate fi anulată din cauza întârzierii la livrare. Totuși, dacă livrarea întârzie mai mult de 3 zile, în condițiile în care adresa indicată e corectă, comanda poate fi anulată și vi se va returna întreaga sumă achitată, fără alte daune.

În cazul în care întârzierea se datorează faptului că adresa indicată e greșită sau clientul a fost de acord cu întârzierea, comanda nu poate fi anulată și nu se acordă nicio compensare.

WINE POINT nu răspunde pentru întârzierile datorate înscrierii greșite, de către client, a informațiilor de livrare și a datelor sale de contact. În această situație, clientul nu poate cere anularea comenzii, iar definitivarea ei va fi stabilită cu firma care face livrarea.

În cazuri independente de voința noastră sau a transportatorului – condiții meteo nefavorabile, cazuri de forță majoră - durata timpului de livrare poate crește și vă vom informa prin email sau telefon.

Vă rugăm să verificați produsele la livrare, în prezența reprezentantului transportatorului și să ne informați pe foaia de însoțire a mărfii în legătură cu eventualele produse deteriorate sau lipsă la livrare. Pentru a beneficia de compensare, declarația de daune sau lipsuri trebuie să ne parvină în 48 de ore.

WINE POINT își rezervă dreptul de a nu accepta comenzi de la anumiți clienți și livrări către anumite adrese. 


Cele mai vândute

mai mult

Produse noi

mai mult